Sok szeretettel köszöntjük a Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem műszaki támogatói portálján!
Az Egyetem polgárai 2022. április 16-tól az informatikai igényeket, hibákat, kérdéseket egy ún. hibajegykezelő alkalmazás segítségével tudják eljuttatni az Informatikai Osztálynak. Az alkalmazás segítségével a bejelentéseket rögzítjük, nyilvántartjuk és automatikusan a megfelelő munkatárshoz irányítjuk. A felhasználóknak lehetőségül van a bejelentés állapotát követni, valamint a kijelölt támogató munkatárssal a kapcsolatot tartani.
Az alkalmazásba a felső menüben található BELÉPÉS menüpontra kattintva lehet bejelentkezni. Oktatóink és hallgatóink a Neptun rendszerhez is használt hitelesítési adatokkal tudnak bejelentkezni, a támogatói terület munkatársai az intézményi gépen működő felhasználónevet és jelszót használhatják. A belépés után a főképernyőn láthatják a korábban indított ügyeket, új bejelentéshez az ablak felső jobb sarkában található zöld színű "Új hibajegy" gombra kattintsanak.
A megjelenő felületen a legelső űrlapelem a kategória, az Informatikai Támogatás menü alatt felsorolt lehetőségeket gondosan nézze át, és a bejelenteni kívánt hibához, igényhez legközelebb álló kategóriát válassza annak érdekében, hogy bejelentése egyből az adott területtel foglalkozó munkatársakhoz kerüljön. A tárgy megadása után a részletek mezőbe írja le hiba esetén annak helyét (pl. hálózai végpont esetén az épület, helyiség, végpontszám, vagy alkalmazás esetén a menüpontot), idejét és körülményeit, valamint szoftveres problémák esetén a hibáról, és a képernyőről készített képet csatolja az űrlap jobb alsó részén található link segítségével. Az igényekhez kapcsolódó kategóriák esetében az űrlap további mezőket is tartalmaz, ezek kitöltése kötelező.
A beküldés után a rendszer az intézményi központi címtárban szereplő felhasználói email címre visszaigazoló üzenetet küld, valamint a bejelentéssel kapcsolatos változásokról is értesít.
Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy az alábbi alkalmazásokhoz kapcsolódó felhasználói támogatást nem az Informatikai Osztály látja el, ezért kérjük, hogy ezekben az esetekben a megadott szervezet munkatársait keressék:
- Oktatók számára Neptun oktatásszervezési ügyek (Oktatási és Tanulmányi Osztály - tanszéki ügyintézők)
- Hallgatók számára Neptun oktatási ügyek (Oktatási és Tanulmányi Osztály - tanulmányi előadók)
- Belépőkártyák pótlása (W52 portaszolgálat)
- Pályázatkezelő, kollégiumi és hallgatói önkormányzati pályázatok (az alkalmazás oldalán szereplő palyazatkezelo@lfze.hu email címen)
- Kelesys projectmanager - felhasználókezelés (Koncertközpont)
- Intézményi honlapok (zeneakademia.hu, lfze.hu stb.) tartalmához kapcsolódó kérések (Kommunikáció)
- MagicInfo közönségtájékoztató rendszer (műszaki kérdések: AVISO, tartalmi ügyek: Kommunikáció)
- Aleph, Primo, Proxy könyvtári alkalmazások (Könyvtár - Olvasószolgálat)
- EOS integrált gazdasági rendszer felhasználókezelés, szakmai kérdések (Gazdasági Igazgatóság)